עסקים

אופציות להשקעות מחוץ לישראל

דירה בפורטוגל

האתגר שסביב השקעות מקומיות בישראל מוביל ישראלים רבים לחשוב על השקעות בחו"ל. אם גם אתם מחפשים אופציות מעבר לים, מצאנו עבורכם את הפתרון המנצח

קניית דירה בפורטוגל

בעלות על דירה הולכת ומתרחקת עבור יותר ויותר ישראלים, שמתקשים להתמודד עם המכשולים החדשים שמציבה עבורם בועת הנדל"ן. ובכל זאת, מי שרוצים ליהנות מהשקעה מניבה ומתשואות גבוהות, לא חייבים להרים ידיים. בשנים האחרונות החלו רוכשים פרטיים לבחון גם את האפשרות של רכישת נכס בחו"ל, אחרי שבעבר זו נחשבה לאופציה שמתאימה בעיקר ליזמים או קבלנים. 

הסיבה למהלך הזה ברורה. השקעות מחוץ לישראל יכולות להציע פתרונות דיור אטרקטיביים, בנקודות עניין בולטות ותיירותיות, במחירים נמוכים יותר ועם תשואות מהמובילות בענף. מובן שקניית דירה במדינה שאינכם מכירים אינה זהה לרכישת דירה בישראל. למשקיע הפרטי הממוצע אין את כל המידע, הניסיון והכלים כדי לאתר השקעה פוטנציאלית, להבין את היתרונות והחסרונות שלה, לאתר פגמים סמויים וכדומה. בנוסף, הוא עשוי להתקשות בהתנהלות מול הבנק המקומי ולאתר עורך דין שילווה את העסקה.

יורופה נדל"ן – אתכם לאורך כל הדרך

חברת יורופה נדל"ן מאפשרת למשקיעים הישראלים להיכנס לאחד מהשווקים הצומחים והמשתלמים ביותר במציאות של היום. כך שאם חיפשתם אופציות להשקעה בחו"ל, הגיע הזמן שתחשבו על קניית דירה בפורטוגל. פורטוגל הפכה לאחת מהבחירות המובילות למשקיעים זרים, בזכות שילוב מנצח בין הלוקיישן למחיר. ראשית, בשונה ממדינות שבהן קשה לאתר נכסים משתלמים ביעדים תיירותיים, בפורטוגל זה עדיין לא המצב. כיום תוכלו עוד לאתר בה נכסים שווים בערים ובאזורים מובילים, בכדי ליהנות מתשואה שווה על נכס מניב.

בנוסף, קניית דירה בפורטוגל מאפשרת לכם לקבל מבחר פתרונות מימון, כדי להתחיל את הדרך על הצד הטוב ביותר. ובכל הקשור למכשולים שבדרך, יורופה נדל"ן כאן עבורכם. החברה מאתרת עבורכם נכסים, מלווה את תהליך הרכישה עם פתרונות בהיבט המשפטי, ומאפשרת לקדם את התהליך עד למועד הקנייה. ומה לגבי השלב הבא? עם יורופה נדל"ן תוכלו ליהנות מסל שירותים שווה גם לאחר הרכישה, הכולל ניהול של הנכס – כדי להעניק לכם ראש שקט.

Leave a Comment