עסקים

הכירו את שירות הלקוחות הדיגיטלי החדש של חברת GCX

משלוחים

שירות לקוחות GCX מחולל מהפכה בעולם השליחויות, עם מגוון פתרונות דיגיטליים לקבלת תשובות בכל סוגיה ועניין. החל מנושא התשלומים הנלווים ועד מעקב משלוחים. כך זה עובד

שליח פורק סחורה
GCX מספקת פתרונות מהירים לשילוח מהאתרים המובילים ברחבי האינטרנט.

במציאות שבה קל כל כך לבצע רכישה אונליין, אין סיבה שיתר השלבים בדרך יצריכו מכם מאמץ. בין אם אתם מעוניינים לבדוק איפה החבילה שלכם נמצאת, ובין אם רציתם לקבל פרטים נוספים בנוגע לתשלומים נלווים. אלא שבפועל, ישראלים רבים עדיין ממתינים על קו הטלפון בכל פעם שהם מעוניינים ליצור קשר עם חברות משלוחים בארץ. עם שירות לקוחות GCX לעומת זאת, חוויית התפעול הדיגיטלית ממשיכה לאורך כל הדרך – עד לקבלת החבילה שהזמנתם. 

כשמדובר על חברת שליחויות GCX היא הבחירה המועדפת על צרכני אונליין רבים, ולא במקרה. החברה שמספקת פתרונות שילוח מהירים מהאתרים המובילים ברשת, שמה דגש גם על חוויית שירות שמותאמת למציאות של היום. כזו שמיועדת למי שמעדיף לחסוך זמן יקר, לוותר על ההמתנה על הקו ולקבל את התשובות בדרכים מתקדמות וידידותיות יותר.

אילו פתרונות מציע שירות לקוחות GCX?

במקום טלפון GCX מעמידה לרשות לקוחותיה מערך שירות דיגיטלי חכם. עם שירות אונליין, צ'אט מתקדם מבוסס בינה מלאכותית, עמוד פייסבוק ואפשרות מעקב משלוחים נוחה מתמיד. כל שעליכם לעשות הוא לבחור באופן הפנייה המבוקש, בהתאם למידע שאתם מעוניינים לקבל. בלי צורך להמתין למענה טלפוני, לעבור בין מספר נציגים ולגלות שיכולתם לנצל את הזמן בצורה טובה יותר. אז איך זה עובד?

המטרה: לקבל סטטוס עדכני של המשלוח שלכם

הפתרון של חברת שליחויות GCX: עמוד מעקב משלוחים אונליין. כדי לדעת איפה החahrבילה שלכם נמצאת בכל רגע נתון, אתם אפילו לא צריכים לפנות אל שירות לקוחות GCX. באתר החברה תמצאו עמוד "מעקב משלוחים", המכיל את כל המידע הרלוונטי. פשוט מזינים את פרטי החבילה שלכם, ומקבלים תשובה ברגע.

המטרה: לקבל מידע בנוגע לאפשרויות תשלום, דמי טיפול וכדומה

חברת שליחויות GCX מציעה: צ'אט דיגיטלי נוח לשימוש, המבוסס בינה מלאכותית, שיעשה לכם סדר בכל שאלה ועניין. תחום השילוח הבינלאומי מעלה אצל לקוחות רבים שאלות שונות, וב-GCX שמחים לספק לכם את כל המידע שחיפשתם. היכנסו לאתר של GCX, עברו אל תחתית המסך ולחצו על אפשרות הצ'אט. בחרו בנושא הרלוונטי מתוך מגוון הנושאים הקיים, והמידע הנדרש יוצג בפניכם תוך שניות. 

בנוסף, תוכלו גם לקבל מידע מפורט בנוגע לעלויות על ידי גלישה לעמוד המחירון באתר או לעמוד התשובות לשאלות. עדיין צריכים לסגור פינה מול נציג שירות? פנייתכם תועבר לטיפול באמצעות הצ'אט, בלי שתזדקקו לחייג או להמתין על הקו.

המטרה: אתם זקוקים למענה פרטני בנוגע לסוגיה מסוימת

המענה של שירות לקוחות GCX: קיימות מספר דרכים לעשות זאת, על מנת שתוכלו לבחור את הדרך הנוחה לכם ביותר. בין אם על ידי פתיחת פנייה באמצעות כפתור ה"צור קשר" באתר GCX או על ידי משלוח הודעה פרטית בעמוד הפייסבוק של החברה. בכל אחד מהמקרים תתבקשו להזין פרטים רלוונטיים בנוגע לחבילה, ונציג מטעם שירות לקוחות GCX ישיב לשאלתכם בהקדם.

המטרה – לחסוך לכם זמן, לאורך כל הדרך

כל אחת מהאפשרויות שהוזכרו, מאפשרת ללקוחות להשיג את שירות לקוחות GCX מבלי לבזבז זמן יקר. לקבל מידע בנושא מעקב משלוחים ועלויות, להימנע מדאגות ולהיות ערוכים לקבלת החבילה שהזמינו. כך שאם התרגלתם לחפש מספר טלפון GCX מאפשרת לכם לקצר תהליכים. בזמן שהתפנה, תוכלו לבצע את ההזמנה הבאה שלכם!

כרטיס אשראי חבילה
GCX שמה לעצמה מטרה לחסוך זמן ללקוחותיה לאורך כל מעקב המשלוח מרגע הזמנתו ועד לקבלתו.

Leave a Comment