טיפים

כל הדרכים לקבלת הלוואות אקספרס

קופת חיסכון חזיר

אנחנו חושבים שהלוואה לא חייבת להיות עניין כל כך ארוך ומייגע, לכן ריכזנו עבורכם את כל הדרכים לקבלת הלוואות אקספרס.

הלוואות הן עסק די מורכב. מצד אחד מדובר במוצר בעל תדמית שלילית יחסית, וההמלצה היא שכל עוד אתם יכולים – תתרחקו מהלוואות. מצד שני, רוב האנשים יקחו לפחות הלוואה אחת במהלך חייהם. כך לדוגמה, משכנתא היא הלוואה לכל דבר, וקשה לדמיין קניית דירה בישראל בלי לקחת משכנתא. גם מינוס בבנק הוא סוג של הלוואה שהבנק נותן ללקוח, ורוב האנשים נמצאים במינוס בשלב זה או אחר.

אם כן, כולם לקוחים הלוואות, ולקיחת הלוואה – בין אם מדובר בהלוואה מהבנק, מחברת אשראי או מגורם אחר – עלולה להיות תהליך מעט ארוך ומייגע. הם ירצו לבדוק את היכולות הכלכליות שלכם, את יכולות ההחזר, מיהם הערבים שאתם מעמידים לרשותם ואילו נכסים יש לכם. התהליך הזה יכול להתאים למי שצריך כסף ויש לו זמן לחכות לו, אולם לפעמים אתם זקוקים להלוואת אקספרס.

הלוואות
יש לחשב את סכום ההלוואה והחזרים בצורה שקולה

מי צריך הלוואת אקספרס?

הזדמנות של פעם בחיים לקנות את מכונית החלומות שלכם, נכס בהזדמנות, השקעה שלא תחזור, סגירת חוב בבנק או תשלום על הליך רפואי דחוף ויקר. יש המון סיבות לקחת הלוואה באופן מיידי, מזל שיש פתרון כל כך יעיל.

הלוואות אקספרס הן פתרון שמאפשר לכם לקחת הלוואה בתוך פרק זמן קצר ביותר. 24 שעות בלבד, ויש לכם הלוואה ביד, זמינה לכל מטרה שתבחרו. ריכזנו עבורכם את כל הדרכים בהן תוכלו לקבל הלוואות אקספרס. מתאים במיוחד לזוגות צעירים או סטודנטים.

הלוואת אקספרס דרך הבנק

הבנקים מציעים הלוואות במסלולים מסורתיים ומסורבלים, אולם חלק מהבנקים מציעים גם מסלולים להלוואה ברגע. הלוואה כזו לא תצריך מכם ערבים ובטחונות, אולם הבנק יבדוק מספר דברים לפני נתינת ההלוואה: האם קיים חשבון בנק על שמכם? האם יש עליכם מידע שלילי? האם יש לכם החזרי צ'קים? האם יש לכם תיקי הוצאה לפועל? האם יש לכם משכורת או הכנסה קבועה?

אם תעמדו בכל התנאים הללו תוכלו לקבל הלוואה מהירה מהבנק.

ישראכרט הלוואות
ניתן לקבל הלוואה חיצונית מחברת ישראכרט הלוואות

הלוואת אקספרס מחברת כרטיסי אשראי

חברות כרטיסי האשראי מציעות הלוואות אקספרס מידיות. הלוואות אלה לא פוגעות במסגרת הכרטיס, לא מצריכות ערבים והבנק בכלל לא מעורב בהן. אם תבחרו לקחת הלוואה דרך ישראכרט תוכלו ליהנות ממספר יתרונות. ראשית, תוכלו לקבל גרייס על הקרן, כלומר לדחות את תחילת תשלומי ההחזרים לעד 6 חודשים ממועד קבלת ההלוואה. הדחייה הזו נובעת מההבנה שאתם לוקחים הלוואה כדי לעשות בה משהו מניב, ובזמן הזה תוכלו להתייצב ולאסוף את הכסף. שנית, ההלוואה ניתנת ללקוחות כל הבנקים וכל חברות כרטיסי האשראי.

גם חברת כאל מציעה הלוואות אקספרס. ההלוואה היא עד 50 אלף שקלים, ותוכלו להחזיר אותה בעד 60 תשלומים חודשיים. את ההלוואה תוכלו לקבל בתוך 3 ימי עסקים, ללא צורך בטפסים או ערבים. כל שעליכם לעשות הוא להזדהות באמצעות מספר תעודת זהות באתר של כאל. אתם תקבלו הצעה מותאמת אישית, ותבחרו את ההלוואה שמתאימה לכם. שימו לב לגובה הריבית שמוצעת לכם, שכן כאל מציעה טווח רחב – מ-4.6% ועד 16.4%. אם מציעים לכם ריבית גבוהה מדי, כדאי שתשקלו פניה לאפיקים אחרים.

חברות מימון

גופים פרטיים שונים מציעים הלוואות לכל מטרה. בין ההלואות שלהם תמצאו גם הלוואות אקספרס זריזות. רוב התהליך מתנהל בצורה דיגיטלית, בסופו של דבר תקבלו את הכסף לחשבון הבנק. הגופים הללו לוקחים על עצמם סיכון גבוה יחסית, לכן הם גובים ריבית גבוהה – בין 18 ל-18 אחוזים בשנה.

חברת מימון פרטית לדוגמה היא מימון ישיר מקבוצת ביטוח ישיר. בתוך 5 דקות תוכלו לקבל הלוואה לכל מטרה, בסכום של עד 80 אלף ש"ח. הליך קבלת ההלוואה מאוד פשוט. תוכלו לבחור הלוואה שמתאימה לכם, או באחד משלושת המסלולים שמציעה החברה. כך לדוגמה, במסלול הלוואת Medium תקבלו 40 אלף שקלים אותם תחזירו ב-60 תשלומים, בהחזר חודשי קבוע של 827 שקלים. זו ריבית לא נמוכה בכלל, ואם לא תעמדו בתנאי ההלוואה תתמודדו עם ריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל, לכן קחו הלוואה כזו רק אם אתם באמת חושבים שזה הדבר הנכון עבורכם.

פלטפורמות להלוואות בין אנשים

דיברנו על הלוואות מבנקים וגופים פרטיים, אולם אפשרות נוספת היא הלוואות מאנשים פרטיים. אנחנו לא מציעים לכם לדפוק על הדלת של השכנים ולבקש כסף, אלא על Peer to Peer Lending.

אלה פלטפורמות עסקיות חברתיות שמחברות בין אנשים שיש להם כסף לכאלה שצריכים ללוות. מדובר במנגנון טכנולוגי שמעבד את יכולותיו הכלכליות של הלווה ואת אפשרויות ההחזר שלו ומתאים לו מלווה. כך המלווים מקבלים תשואה על הכסף שלהם, והלווים מקבלים הלוואה בתנאים נוחים.

כל הדרכים הללו יובילו אתם לקבלת הלוואה במהירות רבה, אולם רגע לפני שאתם מתחילים בתהליך עיצרו וחישבו – האם זה באמת מה שאתם צריכים? אם אתם באמת צריכים הלוואה קחו אותה, אולם אל תשכחו לבחון את כל האפשרויות לפני שאתם עושים את זה.

Leave a Comment