עסקים

ביטוח נושאי משרה – 5 דברים שאולי לא ידעתם

למרות שמדובר באחד מהביטוחים המשמעותיים ביותר עבור בעלי תפקידים בכירים, רבים עדיין אינם מכירים את יתרונותיו לעומק. אלה הדברים שאסור לכם לפספס לגביו

אופי תפקידם של נושאי משרות בכירות מחייב אותם לתמרן בין אתגרים רבים. מחד, הם נמצאים בקשרי עבודה עם גורמים שונים, ולכן כל טעות מצדם עלולה להוביל להשלכות הרות גורל. מאידך, חלות עליהם חובות כלליות שנגזרות מעצם התפקיד, לצד חובות ספציפיות שקשורות למאפייני החברה בה הם פועלים. 

ביטוח נושאי משרה שידוע גם בתור ביטוח דירקטורים, מספק עבורם את ההגנה הנדרשת מפני תביעות פוטנציאליות, כל עוד היה להם יסוד סביר להנחה שהפעולה שביצעו לא אמורה הייתה לפגוע בטובת הארגון או בטובתו של אדם אחר. ועל אף שמדובר בביטוח הכרחי, רבים לא מכירים את יתרונותיו העיקריים:

ביטוח נושאי משרה
כל מה שרציתם לדעת על ביטוח דירקטורים
  1. סעיפי ביטוח דירקטורים מותאמים לנושא המשרה. זאת מכיוון שלכל בעל תפקיד צרכים שונים, ועל מנת להיות בטוחים שהפוליסה תגן עליכם ברגע האמת – יש לבצע התאמה מקסימלית.
  2. ביטוח נושאי משרה נועד לא רק לספק הגנה מפני הפסד כלכלי, אלא גם מפני פגיעה בשם המבוטח. זאת מאחר שתביעות עלולות להוביל לפגיעה קשה גם במוניטין של הנתבע. כדי לטפל בעלויות הכרוכות בהגנה על שמו, יש צורך בהפעלת ביטוח דירקטורים.
  3. ביטוח דירקטורים מגן על מבוטח גם במקרי מיזוג, רכישה או פירוק. כלומר לא רק במצבים שהתרחשו טרם ההליכים הללו, אלא גם לאחריהם. 
  4. ביטוח נושאי משרה יכול לספק הגנה גם אם עזבתם חברה. חשוב לדעת שקיימות עבירות בהן חוק ההתיישנות עדיין מטיל עליכם אחריות גם מספר שנים לאחר ביצוען.
  5. הביטוח יכול להתאים למגוון ארגונים וחברות. החל מחברות פרטיות, דרך חברות ממשלתיות ועד לעמותות וקרנות הון סיכון.

ניליביט – הכתובת שלכם לפוליסות ביטוח נושאי משרה

חברת ניליביט מבטחת נושאי משרות בכירות במאות ארגונים וגופים, ומתמחה בעולם של ביטוח דירקטורים. כתוצאה מכך, אם אתם רוצים שהביטוח שלכם יתעדכן בהתאם לשינויים נחוצים ויותאם אישית לצרכים שלכם, ניליביט תעשה זאת עבורכם. 

ביטוח נושאי משרה
5 דברים שלא ידעתם על ביטוח דירקטורים

Leave a Comment