עסקים

חברות השמה לבכירים בישראל

בעלי ניסיון רב במשרות בכירים? יש לא מעט חברות שמחפשות בכירים לתפקידי מפתח

אין ספק כי כל תהליך חיפוש ומציאת עבודה בישראל הפך להיות בשנים האחרונות למפרך ביותר. הן מצד המועמד הבכיר, שצריך למצוא משרה המתאימה לאופיו, לכישוריו ולרמתו מבין מאות אלפי משרות שנמצאות במגוון רחב ביותר של אמצעי תקשורת והן מצד החברה או הארגון המחפש, שצריך לצוד את המועמדים הבכירים לאיוש תפקידי המפתח. 

לכל אותם מועמדים המחפשים משרות בכירים, תהליך חיפוש ומציאת העבודה הופך להיות קשה במיוחד. שכן, לא תמצאו מודעת דרושים שעליה יתנוסס בגדול "דרושים בכירים". על מנת לבצע תהליך גיוס והשמה של בכירים, ישנו צורך לעיתים להעזר בחברות השמה לבכירים. חברות אלה מהוות למעשה כמתווך בין הארגונים אשר אליהם דרושים בכירים, בין אותם מועמדים בעלי עבר של תפקידים בכירים, המחפשים עבודה. 

כיום בישראל, תחום חברות ההשמה לבכירים הפך להיות פופולרי במיוחד, במיוחד לאור העובדה כי ארגונים רבים אשר להם דרושים בכירים, מעדיפים להוריד מעצמם את העול הקשה של חיפוש העובד המושלם עבורם, ומעדיפים להעביר את פעולת הגיוס והשמה לאותן חברות, המתמחות בתחומן. 

אם כן, הנה מספר חברות השמה לבכירים בישראל:

  1. חברת משאבי אנושחברת משאבי אנוש מתמחה בגיוס והשמה למשרות בכירים, החברה קמה בשנת 1981 ומאז צברה ניסיון רב בהשמת בכירים במשק הישראלי.
    בשונה משאר חברות ההשמה בישראל לחברת משאבי אנוש יש התמחות ומקצועיות ואלפי השמות מוצלחת של מועמדים אשר נקלטו לתפקידים בכירים.
  2. חברת דיאלוג – דיאלוג חברת השמה למקצועות הייטק, פיננסים, שיווק ומכירות, אדמיניסטרציה ואחרים. חברה מתחמה בחיפוש וגיוס עובדים בשתי חטיבות שונות: חטיבה טכנולוגית, אשר מתעסקת בהשמת עובדים לתפקידי תוכנה, חומרה, תשתית, QA, מערכות מידע, מהנדסים ועוד. וכן חטיבת EXACT, אשר מתמחה בהשמת עובדים למקצועות בכירים יותר.
    חברה זו הוקמה בשנת 1997 ומתעסקת בעיקר בדיאלוגים מול חברות הייטק וסטרטאפים. 
  3. חברת אופטימום – אופטימום חברת גיוס והשמה לבכירים שהקומה בשנת 2004 ומתמחה במיון והשמת כל המקצועות הבכירים הנדרשים על ידי חברות טכנולוגיות נחשבות השוכנות באזור הצפון. צוות עובדי החברה מורכב מאנשי מקצוע שלהם ניסיון רב בתפקידים בכירים בחברות הייטק, וכן מחזיקים בידם תארים מתקדמים בתחומי ההנדסה, מנהל עסקים, מדעי החברה ומשאבי אנוש. היתרון הגדול של חברת אופטימום הינו הגישה למשרות דיסקרטיות ולמועמדים שאינם פעילים. כלומר, לא רק כאלה שנמצאים כרגע בתהליך של חיפוש עבודה. כל זאת מבטיח את איכות המשרות וכן את איכות המועמדים הנבחנים לאותן משרות, ובכך לבצע את האיוש הטוב ביותר עבור אותם ארגונים וכן עבור המועמדים.
    מעבר לכך, חברה זו מייעצת גם בנושאי גיוס, חיפוש עבודה וקריירה בצפון. 
  4. חברת נישה –נישה נחשבת לאחת מחברות ההשמה האיכותיות ביותר בישראל, אשר שמה דגש רב במיוחד על תחום השמת הבכירים בתחומי ההיטק, ביומד, הקלינטק, שוק ההון, המטה ומוצרי הצריכה. חברה זו הוקמה ב-1995 ומאז סייעה לאלפי מועמדים וחברות למצוא את האיוש המושלם ביותר עבורם. כיום עובדים בקבוצת נישה מעל 100 אנשי מקצוע, ולה שלושה סניפים בישראל. 
  5. אתוסיה – אתוסיה חברה השמה להייטק, ביוטק וכן השמת בכירים הנחשבת מובילה בתחומה בישראל. החברה קיימת למעלה מעשור, ודואגת למציאת התפקיד הנכון לעובד הנכון בחברה הנכונה עבורו. 

Leave a Comment