עסקים

איך להגדיל את המחזורים של העסק?

איך להגדיל את ההכנסות של העסק

כל איש עסקים יודע שעסק טוב נשען בסופו של דבר על שורת רווח ברורה.

הרי אפשר לעשות הרבה דברים אבל אי אפשר להתחמק מהמשוואה הפשוטה לפיה כדי להצליח בעסקים צריך שההכנסות יהיו גדולות מההוצאות. כל עסק שלא מצליח לעמוד בכלל הבסיסי הזה סופו להיכשל, לקחת הלוואה או בסופו של דבר לא להיות רווחי. אז מצד אחד אפשר להתמקד בצד של ההוצאות ולדאוג שהעסק יהיה עם כמה שפחות עובדים או לחלופין לוודא שאין חריגות שכר, הוצאות מיותרות ועוד שלל מותרות שיכולות להרוג עסק. אבל עד כמה שחשוב לשמור על הוצאות נמוכות, כשהדבר מתאפשר, כלל לא פחות חשוב הוא לוודא שההכנסות גדלות באופן עקבי, ועל מנת לעשות זאת ניתן לחשוב על כמה אפשרויות.

פנייה ללקוחות יותר גדולים

בין אם אתם עסק בתחילת הדרך או עסק שכבר פעיל מספר שנים, כולנו יודעים שבעוד ישנם עסקים שמשלמים יחסית מעט ביחס לשוק בו הם פועלים, ישנם עסקים המשלמים סכומים גבוהים במיוחד. אם אתם מומחים בשוק בו אתם פועלים אתם כבר אמורים לדעת באילו עסקים מדובר ואם הם לא נמנים, גם אם לא כולם אבל לפחות חלק משמעותי מהם על מניין הלקוחות שלכם, כדאי מאוד לנסות להגיע אליהם כמה שיותר מהר. כך, תוכלו להגדיל את מחזור המכירות שלכם באופן משמעותי. כלומר, דרך אחת היא לא בהכרח להגדיל את מאגר הלקוחות כמו להגדיל את כמות הסכומים שמשלמים לכם ועל ידי כך להגדיל את מחזור העסקים שלכם. 

לקוחות גדולים יותר
לקוחות גדולים יותר

בניית אתרים לעסקים

מלבד הגדלת הסכומים שמשולמים לכם, אפשרות נוספת היא להגדיל את מאגר הלקוחות עצמו. על מנת לעשות זאת, ישנן מספר אפשרויות ומספר אפיקי פרסום ושיווק. בכלכלה המסורתית, כלומר זו שלפני עידן האינטרנט, אם הייתם רוצים להגיע לכמה שיותר אנשים היו מספר דרכים שבאמצעותן היה אפשר להגיע ללקוחות חדשים בין אם היה מדובר בטלוויזיה, או בעיתונות הרעיון היה פשוט. תיצרו קמפיין שיווקי קליט ופשוט, שלמו לגוף רלוונטי אשר באמצעותו תוכלו להגיע למגוון רחב של קהלים וצאו לציד. כלומר תנסו לגרום לכמה שיותר אנשים להתעניין במוצר שלכם. אבל עם השנים, ובפרט עם חדירת הטכנולוגיה והאינטרנט לחיינו שיטת השיווק הישנה הפכה לנחלתם של מעין דינוזאורים. הרי למי יש עכשיו סכומי עתק לשלם לערוצי טלוויזיה או לעיתונים גדולים כאשר אפשר לפנות לאפשרויות הרבה יותר זולות ולעתים קרובות גם הרבה יותר אפקטיביות. בניית אתרים לעסקים היא בדיוק אפשרות כזו. במקום להגיע אל האנשים תגרמו להם להגיע אליכם. יתרה מכך, כאשר יש לכם אתר יפה ונגיש לעסק אתם כבר נראים יותר רציניים היום ובמידה רבה פרמטר זה הוא שמבדיל לעתים קרובות בין עסק רציני לכזה שנראה מיושן, לא מתעדכן ולעתים גם לא רלוונטי. לכן, אתר לעסק הוא במידה רבה מצרך חובה כיום אם אתם מעוניינים להגדיל את מחזור המכירות שלכם.

בניית אתר לעסק
בניית אתר לעסק

פרסום מסורתי ישן וטוב?

בניית אתרים לעסקים אינה גם מילת קסם. מצד אחד אמנם יש באתר לעסק את היתרונות המובהקים שלו, כולל העובדה שהעסק נראה הרבה יותר צעיר, דינמי ומחובר למציאות העסקים העכשווית אבל חשוב לזכור גם שיש הבדלים בין התעשיות השונות ושמה שנכון לתעשייה מסויימת או אפילו לעסק מסויים לא בהכרח יהיה נכון גם לעסק הפועל בתעשייה מסורתית למשל שיש בה רוב מכריע של אנשים הפועלים בתעשייה שאינם יודעים להפעיל מחשב בצורה בסיסית. הרי מה שווה כל הפרסום הזה אם בסוף לא תוכלו להגיע לקהל היעד שלכם. תחשבו על זה.

Leave a Comment